Radovi su započeli u rujnu ove godine, a rok za izgradnju im je u sljedeće dvije godine. Do sada je izgrađeno 12,5 kilometara kanalizacije. Kako se moglo čuti, 30 milijuna kuna za izgradnju kanalizacije dobiveno je iz europskih fondova, 10 milijuna kuna je dao grad, a 10 milijuna kuna financiraju građani. "Dobro je da se nešto radi, a nama je posebno drago, jer uz kanalizaciju radimo još i na rasvjeti, vodi i telefoniji. Sirobuja će nakon ovoga imati najnovije instalacije. Radovi se na terenu obavljaju dobro", kazao je predsjednik Gradskog kotara Sirobuja Ivica Grubišić Gire.
Predsjednik kotara je dodao da na Sirobuju postoji 600 objekata, te da imaju manje od 3000 stanovnika, većinom mlađe populacije. Imaju prirast od 40-ero djece godišnje. "Mi smo jedno od urbanijih bespravnih naselja, ali imamo sve, baš sve", kazao je Grubišić Gire.
Gradonačelnik Ivo Baldasar je rekao da se sa stanjem na Sirobuji upoznao još dok je bio vijećnik u Gradskom vijeću Splita. "Kanalizacija je obnovljena u većem dijelu, doduše nije potpuno završena. Odavde ćemo ići dalje u istočne dijelove gradskih kotareva. Po ovome modelu trebamo riješiti Pazdigrad, Žnjan i Šine. Radi se o velikom financijskom iznosu, ali ćemo pokušati dobiti nešto od države, ali i iz europskih fondova", izjavio je Baldasar.
Na upit novinara zašto se jahte ne smiju vezivati na Zapadnu obalu gradonačelnik Baldasar je odgovorio kako je proces za dobivanje uporabne dozvole za luku nautičkog turizma ili za luku privezište pokrenut tek prije mjesec dana, te s obzirom da je dokumentacija nepotpuna, čisto sumnja da će se to uspjeti završiti ovo ljeto. Samim tim, nastavio je Baldasar, Zapadna obala postoji kao šetnica, ali ona ne može biti luka nautičkog turizma, to je ilegalno privezište.
"Lučka kapetanija preko radiju stalno poručuje da Luka Split nije operativna, a sve prekršitelje ne kažnjavaju, jer neke samo opomenu. Drugo pitanje je, želimo li mi privezište ili luku nautičkog turizma. To ću vjerojatno staviti na drugu sjednicu Gradskog vijeća kao točku i poštivati odluku koja se o tome donese. Ja ne želim da tu bude luka nautičkog turizma, ali želim da tu bude privezište koje ćemo dati na upravljanje Lučkoj upravi Split, a to znači da nema privezivanja malih brodova, već samo onoga što operativni centar Split dopusti", poručio je Baldasar.