Dvodnevni skup, koji je održan pod motom "Prodajna mreža živi", uključivao je, uz ostalo, brojne radionice na kojima je bilo riječi o suvremenim trendovima u turizmu, menadžmentu i marketingu turističkih destinacija.
Za sve sudionike prezentaciju o hrvatskom turizmu te ponudi Dubrovačko-neretvanske župnie i Grada Dubrovnika održao je voditelj predstavnika Hrvatske turističke zajednice u Frankfurtu Mato Radić. Izrazio je zadovoljstvo što je samo u prošloj godini Hrvatsku posjetilo više od 200 tisuća novih njemačkih turista, a ta brojka, kazao je, trebala bi se ponoviti i ove sezone osobito kad se zna da su za Hrvatsku uvedeni i novi letovi iz Njemačke, poput linije Frankfurt-Pula, Hamburg-Dubrovnik i Berlin-Dubrovnik.
Udruga Schmetterling najveća je nezavisna udruga turističkog prometa u Njemačkoj, a čine je najveće nezavisne međunarodne udruge turoperatera s više od 3.500 turističkih ureda u Europi. Ova udruga godišnje zapošljava preko 450 djelatnika, a godišnji joj je proračun 1,6 milijardi eura.