Kako je istaknuto na današnjem susretu s novinarima u Lidlu, ovim se donacijskim programom želi pomoći neprofitnim organizacijama i udrugama na način da više od 1.600 zaposlenika Lidla sami predlažu udruge ili organizacije koje djeluju u njihovim gradovima ili županijama, a za koje smatraju da im je potrebna pomoć.
Tako će u ime svake od ukupno 83 trgovine, dva logistička centra i Uprave biti izabrana po jedna organizacija kojoj će se donirati pet tisuća kuna u hrani, opremi, igračkama i ostalim potrepštinama.
Zaposlenici Lidla najkasnije do 10. svibnja mogu prijaviti neprofitnu udrugu ili ustanovu za koju smatraju da joj je pomoć potrebna, a Lidlovo će povjerenstvo donijeti odluku kojoj će se organizaciji pomoći, pri čemu će prednosti imati udruge i ustanove koje se bave dobrobiti i zdravljem djece.
Predsjednik Uprave Lidl Hrvatska Boris Lukšić, koji je na toj funkciji od 1. ožujka, nije želio iznijeti podatke o ostvarenom prometu u prošloj godini, no navodi kako su ostvarili rast, odnosno bilježe uzlazni trend.
Kazao je i kako uskoro planiraju otvaranje trgovine u Zagrebu te u Dalmaciji, napominju kako će se tempo otvaranja trgovina malo usporiti, no ukoliko se dogodi neki preokret u gospodarstvu, tempo otvaranja novih trgovina će ubrzati.
Iz Lidla su naveli i kako su plaće u njihovim trgovinama iznad prosjeka branše, no nisu željeli iznijeti točan podatak.
Napominju i kako je udio robnih marki u Lidlu oko 95 posto, dodajući kako je trend povećanja robnih marki prisutan i u ostalim trgovačkim lancima, jer kupci to traže.