Vujić je danas obišao gradilište trase Sv. Kuzam-Križišće, počevši od istočnog dijela dionice u Križišću, gdje su radovi blokirani zbog fizičkih prepreka tvrtke Konstruktor.
Glavni nadzorni inženjer Hrvatskih cesta Branko Miljković izvijestio je da je dionicu moguće završiti do lipnja ove godine, ali uz uvjet da se uskoro ukloni Konstruktorova dizalica koja onemogućava rad tvrtke Viadukt.
Vujić je podsjetio da je koridor autoceste Matulji-Diračje-Škurinje-Orehovica-Sv. Kuzam-Križišće određen još u prostornom planu Rijeke iz 1974. godine.
Završetak dionice te autoceste (A 7) od Sv. Kuzma do Križišća, dugačke oko 10 kilometara, rasteretio bi tzv. jadransku magistralu, posebice od Bakra do Kraljevice.
Nakon više produljenja rokova izgradnje, posao je trebao je biti gotov do 31. travnja, a do kraja lipnja ove godine Hrvatske ceste trebale su obaviti poslove u vezi s predajom dokumentacije, tehničkim pregledima i svime što je neophodno za izdavanje uporabne dozvole.
Međutim, izvođač radova, tvrtka Konstruktor, dospjela je u financijske teškoće i nije mogla ispunjavati ugovorne obveze pa je odlukom Uprave Hrvatskih cesta, kao solidaran partner, u posao uvedena tvrtka Viadukt koja je trebala nastaviti posao, ali su radnici Konstruktora blokirali pristup gradilištu.
Vujić je kazao kako je Viadukt prošli tjedna na riječkom Općinskom sudu predao zahtjev za privremeni ulazak u posjed gradilišta na vijaduktu Križišće, a ročište je zakazano za 4. ožujka.