Organski rast proizvođača čokoladica KitKat i juha Maggi iznosio je u 2012. 5,9 posto, u skladu s prosječnim očekivanjima analitičara, što predstavlja blagi oporavak u odnosu pet posto ostvarenih u trećem tromjesečju.
Analitičare je donekle razočarao podatak o 5,2-postotnom rastu u Americi gdje Nestle ostvaruje gotovo trećinu ukupnih prihoda. Nije ih impresionirao ni 8,4-postotni rast u Aziji, Oceaniji i Africi, koje čine oko petine prihoda.
U trećem su tromjesečju Nestleove rezultate pritisnuli tajfun na Filipinima, nemiri u Egiptu i prekidi poslovanja zbog sankcija Iranu.
Među ugodnim iznenađenjima analitičari istaknuli 6,4-postotni rast u poslovanju s flaširanom vodom, uz snažnu prodaju premium brandova kao što su San Pellegrino i Perrier, kao i branda Pure Life.
To je poslovanje posljednjih nekoliko godina bilježilo slabije rezultate jer su se kupci ponovo okrenuli vodi iz slavine, a uteg su bile i kritike ekoloških aktivista.
"Izgleda da će poslovni okoliš u 2013. u svakom pogledu biti izazovan kao što je bio i u 2012.", kazao je izvršni direktor Paul Bulcke.
Nestle već dugo cilja organski rast u rasponu od pet do šest posto, kao i na poboljšanje marži i rast temeljne dobiti po dionici u stalnim valutama.
Grupa je kazala da će isplatiti dividendu za 2012. od 2,05 švicarskih franaka po dionici, u odnosu na prognoziranih 2,09 franaka.