Ističući kako razumije teško gospodarsko stanje i nedostatak 42,5 milijuna za održavanje brodskih linija, gradonačelnik ističe kako je upravo grad Korčula bio najveća žrtva ukidanja pomorskih linija u posljednjih deset godina pa su ponuđena rješenje za Korčulane uglavnom neprihvatljiva.
Pomorska povezanost čini čak 95 posto prometne veze Korčule s ostalim svijetom pa bi predložena rješenja otok Korčulu dovela u još teže stanje. Čelnici grada Korčule protive se prijedlogu odluke o potpunom ukidanju dužobalne linije Rijeka-Dubrovnik te predlažu da ta linija vrijedi od 1. svibnja do 31. listopada, a da umjesto broda Liburnija na njoj vozi veći i brži brod Marko Polo.
Također smatraju da treba uvesti veći trajekt na liniji Trpanj-Ploče, a protive se skidanju trajekta sv. Krševan na liniji Korčula - Orebić. Čelnici grada Korčule protive se i ukidanju linije Korčula - Drvenik, koja bi trebala voziti barem od 1. svibnja do 31. kolovoza.
Netočno je obrazloženje kako zbog izgradnje autoceste linija Korčula-Drvenik gubi značenje, budući da autocesta do Ploča još nije završen, a probijanjem tunela kroz Biokovo trajekt do Drvenika bit će najkraći izlaz Korčulana na autocestu, ističe korčulanski gradonačelnik Mirko Duhović, koji smatra da bi za liniju Korčula-Drvenik trebao ploviti veći i brži trajekt.