Kako se navodi u najavi izložbe na mrežnim stranicama muzeja, putujuća izložba "Women Who Rock: Vision, Passion, Power" (Žene koje drmaju: vizija, strast, moć), potekla je iz Rock and Roll Hall of Famea u Clevelandu, Ohio, a posvećena je ženama koje su prve prokrčile put današnjim ženskim zvijezdama svjetske rock scene ali i feminizmu, počevši od onih koje su za žene napravile mjesta u glazbenoj industriji, do onih koje su tu industriju na kraju pokorile.
Odjeća, glazbeni instrumenti, rukom pisani stihovi i glazba, plakati za koncerte, fotografije, rokovnici, pa čak i jedna nagrada Tony samo su neki od preko 250 predmeta više od 70 rock-umjetnica obuhvaćenih izložbom.
Od Billie Holiday do Britney Spears, preko rukom pisanih stihova pionirki poput Patti Smith i Janis Joplin, Madonnina šiljastog grudnjaka i srebrne šljokičaste haljine Tine Tuner, izložba istražuje kako su žene unaprijedile evoluciju rock and rolla i kako je rock and roll ženama zauzvrat pomogao učvrstiti njihove društvene pozicije.
Ideja o izložbi posvećenoj ženama rock glazbe potekla je od glazbenice Cyndi Lauper, kazala je za The Washington Post pomoćna kustosica Rock and Roll Hall of Famea Meredith Rutledge-Borger. "Kad god bi posjetila muzej, uvijek bi pitala - 'A gdje su žene?'", kaže ona.
Od 'doo wop' djevojki, preko pop princeza, punk rokerica i soul kraljica, do rockabilly kronerica i mnogih drugih, izložba predstavlja osam razdoblja u povijesti glazbe. Nakon "carice bluesa" Bessie Smith dolaze "Korijeni rocka", pa "Van iz kuhinje, prodrmajte te lonce i tave: rađa se rock and roll", te dio posvećen usponu ženskih sastava u 60-tim godinama prošloga stoljeća. Slijedi disco glazba, feministički rock, pa punk i post-punk pokreti s punk inovatoricama poput Yoko Ono, Deborah Harry i Marianne Faithful.
Dio izložbe posvećen je i Madonni, koja je entuzijastično utjelovljujući vlastitu seksualnu moć žene podsjetila na mogućnost preuzimanja kontrole nad svojom slikom u javnosti pozvavši ih da iskoriste vlastitu putenu poželjnost, utrvši tako put pop ikonama 90-tih godina prošloga stoljeća poput Britney Spears i Christine Aguilere.
Uz minijaturne krpice Britney Spears i Cher, gibsonicu country glazbenice Maybelle Carter i električnu gitaru rockerice Joan Jett, izloženi su i brojni obični uporabni predmeti iz svakodnevnog života koji su prave zvijezde izložbe: to je putni kovčežić Lesley Gore ("You Don’t Own Me") iz 1963. koji joj je darovao Quincy Jones da ima u čemu nositi note, ili citat Lady Gage "Nitko me ne može zaplašiti, ako ja njega zaplašim prva".
Izložba je otvorena do 6. siječnja 2013.