Suradničkim projektom Mreže i MUU želi se pronaći način kako približiti umjetnost široj javnosti, upozoriti na anonimnost hrvatskih umjetnika naspram raznih starleta i lažnih 'celebrityja'.
Također, nastoje ukazati na marginalizaciju mladih umjetnika koji na domaćem tržištu, gdje se još uvijek kupuju i promoviraju uglavnom stariji umjetnici, vrlo teško dobivaju podršku kulturnih institucija i pojedinaca, ističe se u najavi programa.
Izradom autoportreta na gradskim zidovima mladi će umjetnici reagirati na sveprisutnost reklamne industrije u svakodnevnom životu, koja po prisutnosti i vidljivosti uvelike nadmašuje umjetnička djela, te broj muzeja i galerija.
Program se provodi u suradnji s gradskim kulturnim centrima i mladim street umjetnicima, Marinom Mesar (Centar za kulturu i informacije Maksimir), ART2DI2 (Kulturni centar Peščenica), Stipanom Tadićem (Centar za kulturu Trešnjevka), Vanjom Trobić (Centar mladih Ribnjak), Mironom Milićem (Centar Susedgrad) i Remichem (Centar za kulturu i film "August Cesarec").