Vesela dalmatinerica dobila je tortu sa sirom i piletinom, ukrašenu kolačićem u obliku kosti, a raspoloženo društvo od 20-ak pasa zabavljalo se skakutanjem i prskanjem u bazenu u raskošnom odmaralištu za pse.
"Bilo je isto kao da da sam imala kćerin rođendan", rekla je Priyamvada Sharma, koja osim Oreo ima i dvogodišnju labradoricu. "Bilo je svih mogućih vrsta kolačića i kostiju kao u bilo kojoj trgovini za kućne ljubimce".
Oreo je tek jedan od sve većeg broja tetošenih pasa koje njihovi vlasnici zasipaju beskonačnom pažnjom i proizvodima svih vrsta, zahvaljujući širenju indijskog srednjeg sloja koji je svojim ljubimcima spreman pružiti baš sve.
A toga je u Indiji jako puno. Iako je još do prije nekoliko godina koncept specijalizirane hrane za kućne ljubimce u Indiji bio nepoznat, a pse se hranilo ostacima ljudske hrane, tržište je sad preplavljeno proizvodima za pravilnu i zdravu prehranu ljubimaca.
Posvuda niču saloni za njegu, luksuzne veterinarske klinike, butici s odjećom za pse i mačke, hoteli i klimatizirane psetarnice, a Indijcima se za njihove dlakave mezimce nude dadilje, šetači, reiki terapeuti i stilisti.
Nedavno je istraživanje pokazalo da bi prihodi industrije povezane s kućnim ljubimcima u Indiji ove godine trebali porasti 22 posto, na 4,5 milijardi rupija (gotovo 500 milijuna kuna) i to u zemlji u kojoj je godišnji prihod po glavi stanovnika oko 8 tisuća kuna.
Čak 80 posto svih kućnih ljubimaca u Indiji su psi, a iza njih su najpopularnije mačke i ribe.