Vlada je tijekom kolektivnih pregovora za sklapanje novog kolektivnog ugovora za državne službenike i namještenike, predložila novu regulaciju ostvarivanja prava na naknadu troškova prijevoza na posao i s posla u visini najjeftinijeg troška javnog prijevoza. Time je zaposlenicima, korisnicima te naknade, koji će za prijevoz na posao i s posla koristiti vlastiti osobni automobil, a ne javni prijevoz, naknadu za prijevoz umanjila za 35 posto, navodi se u pismu koje je glavni tajnik tog sindikata Siniša Kuhar uputio AZTN-u.
Sindikat stoga zanima je li tim rješenjem, kojim se, kako navode, stimulira korištenje javnog prijevoza, odnosno penalizira korištenje osobnih automobila, narušena slobodna i fer tržišna utakmica, tj. predstavlja li takav način reguliranja novčane naknade za oko 250 tisuća državnih i javnih službenika (isto je predloženo i u pregovorima za TKU za javne službe) neizravnu državnu potporu javnim prijevoznicima, a ako predstavlja je li riječ o dozvoljenoj ili nedozvoljenoj državnoj potpori.