FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

LRH predstavio novi brand

Autor: dsil
OPATIJA, 18. lipnja 2012. (Hina) - Liburnia Riviera hoteli (LRH) predstavili su danas na konferenciji za novinstvo u Opatiji svoj novi brand koji će biti na turističkom tržištu od 2013. godine.

Turistički brand pod nazivom "Remisens" razvijan je proteklih godinu dana u suradnji s branding agencijom Parabureau iz Zagreba.

Predsjednik Uprave LRH Igor Šehanović kakzao je kako će se uvođenjem novog branda te rekonstrukcijom objekata nastojati u sljedećem petogodišnjem razdoblju preći s tržišta niže srednje klase na višu srednju klasu.

Brand "Remisens" nosit će hoteli "Ambasador", "Admiral" i "Kristal" u Opatiji, hotel "Excelsior" u Lovranu, ville "Ambasador" u Opatiji te "Atlanta" i "Elza" u Lovranu kao i hotel "Marina" u Mošćeničkoj Dragi.

Hoteli će zadržati svoje ime, a slogan novog branda je "Trenuci koje pamtite".

Brand konzultant Saša Blažeković, koji je surađivao na projektu, kazao je da se najprije morala provesti anketa među gostima Opatije, touroperatorima, u lokalnoj zajednici i menadžmentu LRH kako bi se utvrdilo koja su polazišta za novi brand.

Utvrđeno je da u Opatiju dolaze pretežno osobe starije od 60 godina i to više puta tijekom života.

Kao potencijalna nova skupina gostiju detektirana je urbana visokoobrazovana populacija s emitivnih tržišta, starija od 40 godina. Oni si mogu priušititi luksuz te spadaju u kategoriju "plativog luksuza", naveo je Blažeković.

Cilj brendiranja je zadržati postojeće goste, ali i privući nove te je osmišljen brand "Remisens". Njegove su vrijednosti životna inspiracija, odnosno poticanje gostiju da žive aktivnije u svim aspektima, potom elegancija i estetika koju gosti trebaju osjetiti tijekom boravka u Opatiji i vitalnost, što podrazumijeva osvježenje gostiju tijekom odmora, istaknuo je Blažeković.

(Hina) xdsil yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙