Zbog tih razloga na EURU 2012 će, kako smatraju u Hrvatskom nogometnom savezu (HNS), biti otprilike jedna trećina hrvatskih navijača od onih koji su bili na prethodnom prvenstvu u Austriji i Švicarskoj 2008. godine.
Po nekim neslužbenim procjenama, navijača će biti i pet puta manje.
Hrvatska utakmice u skupini igra u Poznanu (10. lipnja protiv Irske i 14. lipnja protiv Italije) te Gdansku (18. lipnja protiv Španjolske).
Na svakoj se utakmici hrvatske reprezentacije očekuje šest do sedam tisuća naših navijača, koliko je i karata u opticaju za hrvatske navijače, a po procjenama većina će ih na utakmice putovati u vlastitom aranžmanu, dio njih i posredstvom agencija i saveza.
Neki od njih smjestit će se u njemačkim gradovima i graničnim mjestima s Poljskom, a neki čak i u Berlinu koji ima više od 500 hostela i tisuću hotela od kuda će putovati oko 280 kilometara do mjesta Poznan u Poljskoj gdje Hrvatska igra prve dvije utakmice.
Postoji i kombinacija s 'navijačkim vlakom' koji u organizaciji Kluba navijača 'Uvijek vjerni' i agencije Speranza ide na sve tri utakmice, a predviđeni su i zrakoplovi/charteri kojima se može putovati na jedan dan u Poljsku i nazad na pojedine utakmice.
Niz je agencija koje nude organizirane odlaske na utakmice u Poljsku sa smještajem, primjerice i Ban Tours, Kompas, Atlas, Uniline i druge, ali i Hrvatski ferijalni hostelski savez (HFHS).
Iz tog saveza ističu da bilježe relativno dobro zanimanje za svoje programe u poljskim gradovima Poznan i Gdansk gdje Hrvatska igra utakmice i koji su po cijeni nešto povoljniji od ostalih aranžmana zahvaljujući suradnji sa poljskim udruženjem hostela.
U agencijama napominju i da su osim za utakmice u skupini u Poljskoj spremni i za Ukrajinu u slučaju da se Hrvatska plasira dalje u četvrtfinale, ali općenito ističu za sada neočekivano slab interes individualaca za te programe, dok iz nekim napominju da za sada 'nogometne' aranžmane više prodaju korporativnom segmentu, za nagradne igre i slično.
Na pitanje što misle o utjecaju tih natjecanja na rezultate u hrvatskom turizmu u lipnju, iz turističkih agencija kažu kako vjeruju da to neće imati veći utjecaj, jer nisu imala ni slična prethodna prvenstva, iako je, kažu, moguć manji pad s pojedinih stranih tržišta.
Zbog tog su natjecanja neke od njih već unaprijed u tim terminima u suradnji sa hotelijerima i drugim partnerima ponudili u Hrvatskoj nešto niže cijene, a važnim napominju i da su se hotelijeri i ugostitelji kao i prije dobro pripremili da sportskim 'fanovima' omoguće kvalitetno negledanje utakmica.