Niskopodni elektromotorni vlak Željeznice FBiH naručile su 2008. godine a ugovor o tome potpisali su tadašnji direktor federalnih željeznica Nedžad Branković i bivši potpredsjednik hrvatske vlade Damir Polančec.
Vrijednost ugovora odnosno vlaka kojega je "Končar" isporučio u prosincu 2009. iznosi 5,3 milijuna eura.
Nakon što je dopremljen u BiH taj vlak nije prošao niti kilometar u komercijalnoj eksploataciji i svo je vrijeme u depou.
"Točno je da vlak nije plaćen. Ugovor je napravljen prije nego što nas je pogodila ekonomska kriza. Uprava Željeznica FBiH nije imala sredstava a nema ih ni danas da taj vlak isplati", potvrdio je pomoćnik ministra prometa FBiH Izet Mehinagić.
Pojasnio je kako željeznice sada pokušavaju dobiti kredit kod Razvojne banke FBiH no neizvjesno je hoće li u tome uspjeti .
Mehinagić je jasno odbacio mogućnost bilo kakve intervencije entitetske vlade pojašnjavajući kako je to problem kojega moraju rješiti Željeznice FBiH.
Zagrebački "Končar" dugogodišnji je partner ovog poduzeća i sudjelovao je u modernizaciji i popravkama lokomotiva koje se koriste u BiH.
Prema podacima federalnog ministarstva prometa Željeznice FBiH nisu izmirile ni taj dug i on je sada dosegao iznos od gotovo 11 milijuna eura.