FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U Dalmaciji 30-ak stranih turističkih agenata

Autor: tmis
ZAGREB, 13. ožujka 2012. (Hina) - Tri dalmatinske županije, Splitsko-dalmatinsku, Šibensko-kninsku i Zadarsku ovog će tjedna obići 30-ak stranih turističkih agenata specijaliziranih za autobuserske programe u sklopu studijsko-inspekcijskog putovanja koje s ciljem upoznavanja ponude tih županija i promocije hrvatskog turizma organizira Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u suradnji sa turističkim zajednicama tih županija, izvijestili su danas iz Glavnog ureda HTZ-a.

Strani agenti, većinom vlasnici stranih agencija i/ili direktori marketinga, prodaje i proizvoda te će županije obići od 11. do 15. ožujka, a 14. ožujka će u Zadru s 50-ak domaćih turističkih subjekata sudjelovati i na posebnoj poslovnoj radionici "Buy Croatia" na kojoj će razmotriti mogućnosti suradnje.

Uz to iz Glavnog ureda HTZ-a danas su izvijestili i o sve većoj zastupljenosti hrvatske enogastro ponude u britanskom tisku, gdje se uz ostalo piše da je Hrvatska 'chic' i destinacija koju svakako treba posjetiti.

Tako magazin specijaliziran za putovanja "Conde Nast Traveller" na svojoj naslovnici u travanjskom izdanju, koji je u prodaji od prošlog tjedna, donosi fotografiju i napis "Chic Croatia", što prati i velika reportaža o Dubrovniku, Hvaru, Korčuli i Visu u kojoj novinari s pišu o tim mjestima kroz kulturne i prirodne ljepote, gastronomiju i vino.

Magazin "Food and Trave"l donosi priču o Rijeci pozivajući čitatelje da istraže taj pomorski grad s lijepim palačama, super tržnicom i gastro ponudom dodajući da je to i odlična polazna točka za istraživanje regije, posebno Kvarnera.

U travanjskom izdanju "Lonely Planet" magazina nalazi se priča o Puli, što prati i naslovnica s fotografijom pulske Arene te popis britanskih touroperatora i niskotarifnih zračnih prijavoznika koji Pulu povezuju s Manchesterom, Birminghamom i Londonom.

Časopis "Holiday Villas & Cottages" u članku pod naslovom "Croatia gets tasty" navodi kvalitetnu enogastro ponudu kao prvi razlog posjeta Hrvatskoj, pri čemu spominju paške sireve, maslinova ulja te vina.

(Hina) xtam yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙