Azijsko-pacifički prijevoznici trebat će u tom razdoblju 11.450 novih zrakoplova, vrijednih 1.500 milijardi dolara, kazao je Boeingov potpredsjednik za komercijalne zrakoplove Randy Tinseth na konferenciji za novinare uoči Singapurskog sajma zrakoplovstva.
"Ovo je najveće svjetsko tržište za zrakoplove s jednim prolazom, za one s dva prolaza, kao i za velike zrakoplove. S koje god strane gledali, to je veliko, veliko tržište, koje raste", naglasio je.
Tinseth je u reviziji Boeingovih procjena rekao da će najveća potražnja u regiji biti za zrakoplovima s jednim prolazom koji prevoze između 90 i 200 putnika i najtraženiji su na tržištu diskontnog prijevoza.
Od 33.500 novih zrakoplova potrebnih na svjetskoj razini, oko 60 posto bit će potrebno prijevoznicima za proširenje flota, a ostatak za zamjenu starih aviona.
Pritom će u azijsko-pacifičkoj regiji 80 posto biti namijenjeno širenju flota.
U nastojanjima da udovolje toj potražnji, Tinseth je najavio da će Boeing lansirati nove modele, uključujući sljedeću generaciju modela s jednim prolazom 737 MAX, koji će sljedeći tjedan ući u završnu fazu testiranja.
Boeing također razmatra izmjenu veće verzije srednjeg modela 787 Dreamlinera koji bi se zvao 787-10X, a mogao bi primiti do 320 putnika, 40 više nego model 787-9.
Potpredsjednik za razvoj programa 787 Mark Jenks izvijestio je u nedjelju da Boeing želi ubrzati proizvodnju Dreamlinera na 10 letjelica mjesečno do kraja 2013., s trenutnih dva do tri.
Boeing i njegov europski konkurent Airbus među glavim su izlagačima na bijenalnom Singapurskom sajmu, koji se održava od 14. do 19. veljače.