Objavljujući takve dobre vijesti za hrvatski turizam s njemačkog tržišta na svojima web stranicama krajem siječnja te na međunarodnom turističkom sajmu u Stuttgartu sredinom siječnja, iz TUI-a naglašavaju i da su uz Hrvatsku na njemačkom tržištu u trendu za ovu godinu i istočnoeuropske zemlje, posebno Bugarska, Rusija, Poljska, Mađarska i Češka.
Ipak Hrvatsku izdvajaju jer njeno 'da' na nedavnom referendumu za pristupanje EU za TUI je dobra vijest koja ide u prilog hrvatskom turizmu, jer će, kako ističu, putovanja s ulaskom Hrvatske u EU postati još komotnija i jednostavnija, dok će investicije u hotelijerstvo i infrastrukturu dobiti dodatne poticaje.
Napominjući da je Hrvatska već sada jedna od najomiljenijih trendovskih destinacija mnogih njemačkih gostiju, iz TUI-a navode kako za Hrvatskom ove godine već bilježe dvoznamenkasti porast broja putnika, koji osim uobičajene potražnje za obiteljskim odmorima sve više Hrvatsku traže i otkrivaju i kao gastronomsko i luksuzno odredište smatrajući da nudi dobar omjer vrijednosti za novac.
Stoga je TUI, kako najavljuju, za ljetnu sezonu 2012. već proširio svoju ponudu povoljnih čarter letova za Hrvatskom, uvrstivši u program i Zračnu luku Zadar, te nudeći više od sto hotela, kružnih putovanja i avanturističkih krstarenja u Hrvatskoj.
Novost u ponudi su im i kružna putovanja autobusima koji obilaze, kako kažu, hrvatska čuda prirode, kao i mogućnost da se ranim bukingom dobiju povoljni paketi.