Događaj je zamišljen kao degustacija i prezentacija proizvoda po B2B modelu gdje će se s jedne strane naći poljski distributeri i uvoznici, a s druge strane hrvatski proizvođači vina i delikatesnih prehrambenih proizvoda.
Prezentacije tog tipa Mediterra je već ostvarila u Japanu, Danskoj i Švedskoj gdje su hrvatski vinari počeli izvoziti prve količine autohtonih hrvatskih sorti.
Iz Udruge napominju da su neki vinari i drugi proizvođači potvrdili svoje sudjelovanje, a idućih dana očekuje se potvrda sudjelovanja još barem desetak velikih i manjih domaćih proizvođača sa potencijalom za izvoz u Poljsku.
Dodaju da će se prezentacija održati 19. siječnja u Krakowu u posebno uređenom izložbenom prostoru za tu namjenu.
Poljska je, ističu, tržište velikih mogućnosti i kapaciteta za hrvatske proizvode budući da ima 40 milijuna stanovnika te stabilni srednji sloj stanovništva sa prosječnom plaćom od 600 eura, uz rastuću potrošnju vina po stanovniku.
Ako uz to uzmemo da Poljska nije doživjela recesiju i da postoji trend otkrivanja novih uvezenih vinskih sorti, vjerujemo da na tom tržištu postoji prostor za plasman hrvatskih vina i ostalih srodnih proizvoda u cjenovnom rangu ispod tri eura pa na više, navode organizatori.