Izvijestili su to iz tvrtke Postojnska jama d.d. ističući da su se hrvatske putničke agencije pokazale važnim partnerom u ostvarivanju dobrih ovogodišnjih poslovnih rezultata Postojnske jame.
Ukupno je do kraja listopada ove godine Postojnsku jamu obišlo gotovo 510 tisuća posjetitelja iz cijelog svijeta, što je 7 posto više nego u isto vrijeme prošle godine, a kako se doznaje iz istoimene tvrtke koja upravlja tom prirodnom atrakcijom, prihodi su im u odnosu na prošlu godinu rasli po znatno višoj stopi, od oko 20 posto.
U povodu takvih ukupnih i spomenutih rezultata za ovu godinu iz Hrvatske predsjednik Uprave i vlasnik društva Postojnska jama Marjan Batagelj ističe važnost rasta broja posjetitelja za njihovo poslovanje, u čemu velike zasluge imaju hrvatske agencije.
Napominje i da velik broj agencija iz Hrvatske surađuje s Postojnom, no da su ove godina najviše surađivali s pulskom agencijom Uniline koja im je i dovela najveći broj posjetitelja iz Hrvatske, gotovo deset tisuća.
Među posjetiteljima iz svijeta ove im je godine, slično kao i prijašnjih, najviše došlo Talijana (oko 20 posto od ukupnog broja), dok su na drugom mjestu Slovenci (udjel 12 posto), koje slijede Nijemci (10 posto) te Japanci (6 posto), a posjetitelji im dolaze iz blizu 160 zemalja
svijeta.
Ističući kako žele da ih posjećuje što više hrvatskih gostiju iz Postojnske jame najavljuju da će za te goste iduće godine uvesti i vođenje na hrvatskom jeziku te da će nastaviti suradnju s hrvatskim putničkim agencijama.