"Tijekom trajanja izborne šutnje nije dopušteno postavljati nove promidžbene sadržaje poput statusa, video clipova, slika ili komentara, a koji se izravno objavljuju na naslovnicama kao novosti, na privatnim stranicama povezanih privatnih korisnika ili o tome dostavljaju obavijesti na njihove privatne e-mail adrese", stoji u priopćenju DIP-a.
DIP podsjeća da se Zakonom o izboru zastupnika u Hrvatski sabor propisuje da se „na dan održavanja izbora do zatvaranja birališta kao i 24 sata prije dana održavanja izbora zabranjuje […] svaka izborna promidžba, objavljivanje procjena izbornih rezultata, kao i objavljivanje prethodnih, neslužbenih rezultata izbora, objavljivanje fotografija u sredstvima javnog priopćavanja, izjava i intervjua nositelja lista, odnosno kandidata, te navođenje njihovih izjava ili pisanih djela.“ (izborna šutnja).
DIP slijedom te odredbe ističe da je 24 sata prije dana održavanja izbora, kao i na dan održavanja izbora do zatvaranja birališta, svaka izborna promidžba zabranjena, što se odnosi i na društvene mreže.