Aukcijska kuća RM Auctions, procjenjivala je da će postignuta cijena biti upola manja. To je najveća cijena ikada plaćena za jedan rani automobil na aukciji. U cijenu je uključeno 10 posto "kupčeve premije", koja ide aukcijskoj kući.
Ime kupca nije objavljeno.
Automobil je izrađen u Francuskoj 1884., oko godinu dana prije nego što su Gottlieb Daimler i Karl Benz u Njemačkoj, neovisno jedan od drugoga, izgradili svoje prve automobile na eksperimentalni benzinski pogon.
Parni automobil na četiri kotača De Dion-Bouton i Trepardoux, koji je nosio nadimak "La Marquise," prvobitno je izrađen za francuskog grofa De Diona, jednog od osnivača tvrtke koja ga je proizvela.
Pogonjen ugljenom i drvima, trebalo je ložiti vatru u kotlu oko pola sata da bi se dobilo dovoljno pare za vožnju. Najveća brzina bila mu je 61 kilometar na sat. Automobil se približio toj brzini na onome što je RM Auctions opisao kao prvu automobilsku utrku na svijetu, održanu 1887. godine.
Automobil je posljednji puta prodan 2007. za oko 3,5 milijuna dolara na aukciji u Pebble Beachu, u Kaliforniji, jednom od najpoznatijih mjesta za izložbe i aukcije oldtimera u SAD-u.