U priopćenju podsjećaju da su tijekom tri godine poduzeli niz radnji u cilju povećanja transparentnosti poslovanja tvrtke: od uspostave Službe za unutarnju reviziju i kontrolu i usvajanja Etičkog kodeksa za zaposlenike do ustroja Povjerenstva za reklamaciju potrošača i Etičkog povjerenstva, koje razmatra prijave nepravilnosti. Prvi put je izvršena i dodjela donacija putem javnog natječaja s nezavisnim članovima Povjerenstva za odabir, a Holding je, dodaju, uspostavio i telefonske linije (01 6420 073, 074) i mail adresu (info@zgh.hr) na kojima je u prvoj polovici ove godine odgovoreno na šest tisuća upita građana.
Tako su, od 2008. do 2011., podigli 40 kaznenih prijava protiv radnika zbog različitih kaznenih djela, a uručeno je i 36 izvanrednih otkaza zbog kršenja obveza iz radnog odnosa.
"Te činjenice govore u prilog tvrdnji da je riječ o iznimnom iskoraku Zagrebačkog holdinga u transparentnom i zakonitom poslovanju te da se sustavno provodi politika nulte tolerancije na koruptivno ponašanje i nesavjesno obavljanje radnih zadataka. Također, Služba za unutarnju reviziju i kontrolu redovito provodi kontrolu poslovanja po podružnicama te reagira na sve dojave o mogućim nepravilnostima. Na ovaj način je stvorena klima unutar tvrtke u kojoj se potiču i ohrabruju zaposlenici da prijave sumnje o nepravilnostima i nezakonitostima", stoji u priopćenju koje je potpisao direktor Službe za korporativne komunikacije Dušan Viro.
Također se osvrnuo na informacije iz medija i izvješće Državne komisije za kontrolu javne nabave po kojima Zagrebački holding d.o.o. ima najveći broj žalbi na postupak javne nabave naglasivši da je u 2010. Služba za nabavu provela više od pet tisuća postupaka, a da se 25 prihvaćenih žalbi pretežito odnosilo na minorne propuste tehničke prirode, poput pogrešnog naziva ponuditelja u Upisniku o zaprimanju ponuda i slično.
"Izražavamo žaljenje što se u dijelu medija 13 tisuća zaposlenika koji savjesno i profesionalno obavljaju radne zadatke, izjednačava sa nekolicinom koji protuzakonitim radnjama ruše ugled zaposlenika i tvrtke", naveo je Viro.
Zahvalio je građanima koji izražavaju potporu Zagrebačkom holdingu u borbi protiv korupcije i što su im pomogli da otkriju
nezakonite radnje u podružnici "Vodoopskrba i odvodnja" te ih je pozvao da uočene nepravilnosti prijavljuju i dalje putem e-mail-a: eticko.povjerenstvo@zgh.hr ili Povjerenstvu za reklamacije potrošača na adresu Zagrebački holding d.o.o., Ulica grada Vukovara 41.