Dionica je dužine 3,2 km i nastavlja se na već izgrađenu dionicu Đakovo-čvor Sredanci i spajati će čvor Sredanci s budućim graničnim prijelazom Svilaj na granici s Bosnom i Hercegovinom. Investitor radova vrijednih oko 187 milijuna kuna (s PDV-om) su Hrvatske autoceste, a izvođač radova je Poslovna udruga koju čine Osijek-Koteks kao vodeći partner i Ingra Zagreb kao partner.
Financiranje izgradnje dionice Sredanci-granica BiH je osigurano kreditom Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i Europske investicijske banke (EIB) u kojem svaka sudjeluju s po 50 posto.
"Ovo je projekt važan i za gospodarstvo, za prometno povezivanje juga Hrvatske, ali prije svega zbog ponosa i nacionalnog dostojanstva. I u ovako teškim vremenima mi smo u izgradnju autocesta uložili više od dvije milijarde kuna. Od 2004. do 2010. godine izgrađeno je 413 kilometara autocesta i uloženo ukupno oko 23 milijarde kuna. To su podatci koje treba zapamtiti. Oni pokazuju kako smo odgovorno radili i kako je ogroman potencijal u našim građevinskim tvrtkama, ali isto tako kako smo odgovorno radili na razvoju gospodarstva", rekla je Kosor.
Da je ulaganje u autoceste ulaganje u razvoj, Kosor je, između ostalog, opravdala činjenicom da 90 posto turista na ljetovanje u Hrvatsku dolazi upravo autocestama. Predsjednica Vlade najavljuje da će rezultati turističke sezone biti rekordni, ali da i ostatak gospodarstva bilježi oporavak od gospodarske krize.
Prema njenim riječima domaće gospodarstvo bilježi porast izvoza, u odnosu na srpanj 2010. godine jer je izvoz u istom periodu ove godine za 7,6 posto veći. Gospodarske aktivnosti na nacionalnoj pa tako i regionalnoj razini trebao bi pospješiti još jedan veliki infrastrukturni projekt, napomenula je dodavši kako se još čeka odobrenje Sabora za projekt kanala Dunav-Sava vrijednog 950 milijuna eura.