Utakmica kvalifikacijskog pretkola FA kupa između Ascot Uniteda i Wembleya postat će prva utakmica koja će biti emitirana na Facebooku nakon dogovora između Engleskog nogometnog saveza i glavnog sponzora Kupa Budweisera.
Marketinški direktor Budweisera Iain Newell izjavio je da tvrtka, koja je početkom godine potpisala trogodišnji sponzorski ugovor s
FA vrijedan 24 milijuna funti (39.4 milijuna američkih dolara), ima namjeru pretvoriti to najstarije nogometno natjecanje u globalni događaj i istovremeno vratiti ga navijačima.
"FA kup je pokrenut prije 140 godina i postoji li bolji način da iskažemo našu odanost nego emitirajući 'ispucavanje prve lopte' preko Facebooka", kazao je Newell.
"To je prvi put da se neka nogometna utakmica prenosi uživo na društevnoj mreži što je sjajna vijest za navijače i klubove".
Predsjednik Ascot Mike Harrison je kazao da je "ovo najveća stvar koja se ikada dogodila klubu".
"Sinć nas je došlo gledati 88 ljudi, a u petak nasd dođe vidjeti 500 ili čak 800 gledatelja. Činjenica da će nas možda moćio gkledati milijun ljudi na Facebooku je sjajna", dodao je.