Tvrtka je, na temelju sustava praćenja frekvencije riječi i fraza u tiskanim, elektronskim i internetskim medijima, objavila da je London u 2011. skočio s trećeg na prvo mjesto koje je proteklih nekoliko godina čvrsto držao New York.
"Vidjeli smo kakav utjecaj dvije autentične medijske zvijezde, Kate (Middleton) i Alexander McQueen, mogu imati na globalni poredak. Naše brojke pokazuju da je zahvaljujući njima London pobijedio New York", rekla je Bekka Payack iz Global Language Monitora.
Middleton je postala međunarodna modna ikona nakon udaje u travnju za britanskog princa Williama, a McQueen je 2010. počinio samoubojstvo ali je njegov brand nastavio privlačiti pozornost.
Na popisu svjetskih modnih prijestolnica Pariz je na trećem mjestu, ispred Milana na četvrtom i Los Angelesa na petom.
Global Language Monitor je tvrtka sa sjedištem u Teksasu koja analizira trendove u korištenju riječi i fraza te njihov kulturni utjecaj, prateći internet, blogove, društvene medije, te 75 tisuća tiskanih i elektronskih medija.