NEW YORK - Leonardo DiCaprio i Johnny Depp, glumci koji su se proslavili uspješnicama jednako koliko i neovisnom produkcijom, na vrhu su popisa najbolje plaćenih holivudskih glumaca, objavio je Forbes.com. "Karijere u Hollywoodu grade se na pametnom (ne uvijek i očitom) izboru", piše Forbes u ponedjeljak u godišnjem pregledu najbolje plaćenih filmskih zvijezda.
Najbolji dokaz za to su DiCaprio i Depp, koji su zaradili 77 milijuna, odnosno 50 milijuna dolara, dodaje Forbes. Na trećem je mjestu Adam Sandler s 40 milijuna dolara, a slijede ga Will Smith i Tom Hanks s 36 i 35 milijuna dolara.
LOS ANGELES - Američka glumica Sissy Spacek dobila je svoju zvijezdu na Stazi slavnih u Hollywoodu, a svečanosti u ponedjeljak nazočili su američki redatelj David Lynch i glumac Bill Paxton. Zvijezda 61-godišnje Spacek postala je 2.443 po redu na Stazi slavnih. Karijeru je Spacek počela kao pjevačica, a zatim se okrenula filmu uz Andyja Warhola za "Trash" 1970. godine. Proslavila se ulogom "Carrie" Briana de Palme iz 1976. u ulozi maturantice natprirodnih moći.
Šest je puta bila nominirana za Oskara i dobila ga 1981. za ulogu country pjevačice Lorette Lynn u "Nashville Lady".
RIM - Talijanski Prizivni sud odlučio je kazniti zatvorom par koji se prepustio noćnim strastima u svojem automobilu nasred glavnoga trga u malome mjestu sjeverne talijanske regije Bielle u pokrajini Piemonte. Karabinjeri u redovitoj večernjoj patroli naišli su na ljubavnike Francesca i Eriku "potpuno nage, u ljubavnom zanosu", na glavnome trgu u regiji Bielli. Francesco i Erika od suda su zatražili da se kazna zatvora preinači u globu, no Visoki sud njihov je zahtjev odbio. Prijestupnici bi mogli dobiti zatvorsku kaznu u trajanju od tri mjeseca do tri godine zatvora zbog kršenja javnog reda i mira. Tradicija izmjenjivanja nježnosti i ljubljenja u automobilima ovjekovječena je u brojnim talijanskim filmovima, a pridonijela je i popularnosti malog i ne pretjerano udobnog Fiata Cinquecenta.
NEW ORLEANS - Pijani 28-godišnji Amerikanac koji je svojem osmogodišnjem sinu dopustio da vozi kamionet autocestom, a on je pritom spavao na suvozačevu mjestu, uhićen je i optužen po nekoliko točaka optužnice, izvijestila je lokalna policija Louisiane.
Dok je Billy Joe Madden iz mjesta Hattiesburg u Mississippiju pijan spavao na suvozačevu mjestu, kamionet je autocestom vozio njegov osmogodišnji sin, a na stražnjem je sjedištu bila Maddenova četverogodišnja kći, stoji u izvješću Državne policije Louisiane.
Da kamionet krivuda voznim trakom autoceste zamijetio je jedan motorist koji je odmah obavijestio mjesnu policiju. Ustanovljeno je da je Madden pijan spavao, a maloljetni sin preuzeo je upravljač. Neodgovorni otac odmah je pritvoren, a oba djeteta predana su socijalnoj službi dok se ne pojavi netko od članova obitelji koji će se pobrinuti za njih, izvijestila je policija.
ZAGREB - Prije točno 30 godina, minutu nakon ponoći 1. kolovoza 1981., u SAD-u je počelo emitiranje prve svjetske glazbene televizije Music Television (MTV), praćeno snimkom lansiranja svemirske letjelice Apollo 11 kao simboličnim uvodom u novi način doživljavanja glazbe i glazbenih spotova. Početak emitiranja MTV-a objavio je izvršni potpredsjednik televizije John Lack riječima: "Ladies and gentlemen, rock and roll". Kao prvi video spot simbolično je odabran "Video Killed the Radio Star" skupine The Buggles, nakon kojega je uslijedio "You Better Run" Pat Benatar. Toga dana program je završen pjesmom "Carouselambra" Led Zeppelina. MTV, tada lokalna kablovska tv postaja sa sjedištem u New Yorku čiji se koncept u početku temeljio na prikazivanju 24-satnog programa kratkih glazbenih video spotova sedam dana u tjednu, danas je razvijeni svjetski brend MTV Networks International koji se sastoji od brojnih programa koji se bave ne samo glazbenim spotovima već i zabavnim emisijama temeljenim na glazbenoj industriji a svoje servise glazbenih i zabavnih programa nudi na svim kontinentima. MTV je snažno utjecao na glazbenu industriju i popularnu kulturu. Slogani kao što su "I want my MTV" i "MTV is here" postali su sastavni dio javne svijesti, populariziran je koncept video jockeya (VJ ili VeeJay), odnosno, osobe koja pušta video spotove, te predstavljena ideja posebnog kanala posvećenog glazbi, gdje su umjetnici i njihovi obožavatelji pronašli središnju lokaciju za glazbena događanja, vijesti i promidžbu. Moralni utjecaj te glazbene televizije na mlade ljude, uključujući i pitanja vezana za cenzuru i društveni aktivizam, godinama je bio predmet mnogih rasprava.
LONDON - Film "Harry Potter i darovi smrti - 2. dio", posljednji nastavak filmske sage o malom čarobnjaku nastale prema knjiškom predlošku britanske spisateljice J.K. Rowling, zaradio je diljem svijeta više od milijarde dolara, prenosi BBC. Osmi i posljednji nastavak toga filmskog serijala ujedno je i jedini koji je dosegnuo tu čarobnu brojku, premašivši prethodnog rekordera "Harry Potter i kamen mudraca" koji je 2001. na kinoblagajnama zaradio 974,8 milijuna dolara. Apsolutni rekord po međunarodnoj zaradi trenutno je u rukama epske SF sage "Avatar" iz 2009., koja je od prodaje ulaznica diljem svijeta ukupno prikupila 2,8 milijarde dolara, najviše u povijesti filmske industrije. Očekuje se da će "Darovi smrti - 2. dio" uskoro po zaradi premašiti i dosadašnjeg ovogodišnjeg rekordera, pustolovni film "Pirati s Kariba: nepoznate plime", koji je dosad u ovoj godini "utržio" 1,03 milijardu dolara.
LJUBLJANA - Ljubljančani će od ponedjeljka besplatno upotrebljavati sedam javnih toaleta u središtu grada pošto su u njih ugrađene nadzorne videokamere, a gradsko komunalno poduzeće nada se novim ustrojem smanjiti gubitke, ali i onečišćenost gradskih površina urinom. Gradsko komunalno poduzeće "Snaga" (Čistoća), koje je s dosadašnjim načinom naplate ostvarivalo gubitke, objavilo je da je istodobno s ukidanjem plaćanja korištenja javnih zahoda promijenilo sustav njihova čišćenja i održavanja. Djelatnici tvrtke, koji su dosad radili na puno radno vrijeme čisteći toalete i naplaćujući uslugu korištenja 17 centi, odsad će prostorije čistiti i opremati sanitarnim materijalom jednom svakoga sata. Kakvoća čišćenja i stanje prostorija kontrolirat će se i nadzorom preko kamera.
ZAGREB - Da se željezo kuje dok je vruće pokazao je njemački proizvođač rublja "Blush" iskoristivši za kampanju oglašavanja svoje nove linije donjeg rublja skandal prisluškivanja mobitela koji je uzdrmao britansku policiju, političku scenu i medije.
Reklamni plakati s fotografijama djevojaka u vrlo seksi donjem rublju popraćene su aluzijama na News of the World, na vlasnika toga sada već ugašenog tabloida Ruperta Murdocha, njegova sina Jamesa i ozloglašenu bivšu glavnu urednicu Rebeku Brooks.
"Ruperte, zašto prisluškivati kad možemo i gledati?", "Hej James, baci pogled na naše male tajne!" i "Evo vruće teme za tebe Rebeka", reklamni su slogani osvanuli uz logo tabloida News of the World preinačen u "World of Blush".