To je dionica u sklopu 91,3 milijuna kuna vrijednih obavljenih radova na prometnici od zadarskog predgrađa Kožina do Nina. U promet ju je pustio ministar mora, prometa i infrastrukture Božidar Kalmeta.
Cijela je prometnica duga nešto manje od 17 kilometara. Na cijeloj dionici cesta je proširena na sedam metara, izgrađeni su lijevi skretači na križanjima, autobusna stajališta, a kroz naselja i zidovi za zaštitu od buke.
Cesta je građena u dvije faze. U prvoj je izgrađena dionica od zadarske deponije do Nina u dužini od 9,5 kilometara, a danas je puštena u promet druga dionica od Nina do Virskog mosta s obilaznicom Nina i Privlake u dužini od 7,3 kilometra.
Gradnja je počela 2008. godine u sklopu programa obnove državnih cesta Betterment II. Investitor su Hrvatske ceste, a izvođači su bili Poslovna udruga Cesta Varaždin, Poduzeće za ceste Split i Strabag.