AGCT je ove godine preuzela upravljanje riječkim lučkim kontejnerskim terminalom na Brajdici nakon što je filipinska korporacija International Container Terminal Services (ICTS) pobijedila na međunarodnom natječaju za strateškog partnera tvrtke-kćeri Luke Rijeke, tvrtke Jadranska vrata, koja je koncesionar terminala Brajdica.
ICTS je postao vlasnik 51 posto udjela u Jadranskim vratima, a Jadranska vrata je zamijenila tvrtka AGCT.
Član Uprave AGCT-a i menadžer ICTS-a za Europu Antonio Passaro kazao je da se povećanje prometa može postići samo u suradnji s partnerima s kojima će raditi na razvitku kopnenog prijevoza.
Izvijestio je kako je danas osnovana radna skupina koja će raditi na poboljšanju uvjeta na riječkom prometnom pravcu i zajedno s partnerima - željeznicom, špediterima, brodarima i drugima, rješavati probleme u prometu roba kako bi riječka luka postala kontejnerska luka prve klase.
Govoreći o stanju radova na terminalu na Brajdici, na kojem Lučka uprava Rijeka gradi više od 300 metara nove obale, Passaro je rekao da taj posao obavljaju stručnjaci, da ima određenih problema u izgradnji, ali da se radovi odvijaju u planiranim rokovima. Dodao je da je danas utvrđeno da je gaz na terminalu moguće produbiti do 12 metara i da je to vrlo dobro.
Prošle godine na Brajdici je prekrcano 130.000 kontejnera, a 2009. prekrcano je rekordnih 170.000 kontejnera.
(Hina) xhsup yds