Ta se dva sajma održavaju svake dvije godine, a predstavnici ZV-a ističu kako su se ove godine usmjerili na unapređenje sajmova u svim segmentima, izlagačkom, stručno-pratećem, promocije i poslovnog posjeta.
U pripremi sajmova, kako je rečeno, poseban naglasak je bio na jakoj promociji sajmova u cijeloj regiji što je rezultiralo najavom poslovnih posjetitelja iz regije koji su zainteresirani za susrete s ovogodišnjim izlagačima koji predstavljaju renomirane svjetske brendove.
Proizvođači iz grafičke, posebno ambalažne industrije ostvaruju dobre poslovne rezultate i većina njih je izvozno orijentirana što znači da Hrvatska ima relevantne stručnjake, tehnologiju i konkurentnu industriju u regiji, što je bitna pretpostavka da u Hrvatskoj imamo vodeće regionalne sajmove grafičke i ambalažne industrije, naglašavaju sa ZV-a.
Program Intergrafike obuhvaća strojeve, uređaje i pribor za grafičku industriju i industriju papira, proizvode grafičke industrije, proizvode industrije celuloze i papira i sl.
Modernpak ove godine, ističu sa ZV-a, bilježi trend rasta izlagačkog prostora i broja izlagača, a program izlaganja obuhvaća materijale i strojeve za izradu ambalaže, sve vrste ambalaže, strojeva za pakiranje proizvoda, sredstava za distribuciju, poslovnih poklona, itd.
Sajmove prati niz popratnih stručnih događaja, a održat će se i prvi Hrvatski dan karijera grafičke i ambalažne industrije kojemu je cilj povezivanje obrazovnih institucija s predstavnicima gospodarstva, povezivanje ponuđača poslova i zainteresiranih za rad u grafičkoj i ambalažnoj industriji.
Održat će se i grafika.net party, susret grafičara i ambalažera s poslovnim partnerima, bit će postavljene izložbe radova učenika i studenata Grafičke škole, Grafičkog fakulteta, Tekstilno-tehnološkog fakulteta, najboljim izlagačima bit će uručena tradicionalna priznanja za uspješnost nastupa, itd.