Istaknuo je to na današnjoj konferenciji za novinare uoči samog početka festivala predsjednik HURA-e Slaven Fischer dodajući da je glavni cilj festivala okupiti struku te pokušati potaknuti njeno re-energiziranje i revitaliziranje u smislu većeg okretanja inovacijama, kreativnosti i novim medijima.
I on kao i Jan Jilek ispred IAB-a smatra da upravo na tome trebaju inzistirati svi koji se bave marketingom i oglašavanjem jer to utječe na promjene u tržišnom komuniciranju u kojem tradicionalni modeli više nisu dovoljni za komunikaciju između brenda i potrošača.
Zato su i festival nazvali IdejaX jer očekuju da će u dva dana trajanja donijeti posebnu ideju koja uz individualni i inovativni pristup unapređuje tržišno komuniciranje.
Kao organizatori zadovoljni su odazivom i brojem sudionika, te posebno oglašivača i agencija sa svojim radovima za natjecateljski dio festivala u kojem će se u 22 kategorije dodijeliti nagrade X, među kojima i za najbolju agenciju godine te oglašivača.
Za te nagrade oko 100 oglašivača i 30-ak agencija prijavilo je 200 radova, a osim tih tijekom festivala dodijelit će se i nagrade Mixx za online kampanje, za što je pristiglo 69 radova koji se natječu u sedam kategorija.
Fischer smatra da o uspješnosti festivala govori i podatak što je 57 hrvatskih kompanija podržalo projekt, kao i što su se odazvali gotovo svi pozvani međunarodni stručnjaci-predavači, među kojima i Gary Vaynerchuk iz SAD-a koji je po riječima direktorice festivala Mie Pećine, sa svojim video blogom izazvao pravu revoluciju u marketingu u zadnje tri-četiri godine.
Festival IdejaX održava se danas i sutra u prostorima Zagrebačkog velesajma, gdje će oba dana u večernjim satima biti dodijeljene i navedene nagrade.