Gradonačelnik Krešimir Bubalo izjavio je novinarima nakon sastanka kako su se dogovorili i o suradnji na izradi prometne studije o regulaciji željezničkog prometa na gradskom području budući da je potrebno poboljšati sigurnost željezničko-cestovnih prijelaza i da je Osijek na željezničkoj trasi međunarodnoga 5C koridora.
Željeznička pruga presijeca grad na nekoliko mjesta i dogovorili smo se da ćemo izradu prometne studije, uz HŽ, financirati skupa s Hrvatskim autocestama i Hrvatskim cestama, rekao je Bubalo, dodajući kako vjeruje da će se sporazum o tome projektu potpisati u idućih nekoliko tjedana.
Budući da je Ulica sv. Leopolda Bogdana Mandića jedna od najprometnijih, tražimo da zajedno krenemo u projekt izgradnje podvožnjaka čija se vrijednost, s postupkom izvlaštenja okolnog zemljišta, kreće oko 80 milijuna kuna, rekao je Bubalo i dodao kako se uskoro očekuje rješenje o zatvaranju financijske konstrukcije za taj projekt.
Predsjednik Uprave HŽ-a Zlatko Rogožar najavio je potporu svim dogovorenim projektima, ddoajući kako će izvijestiti Gradsku upravu s kolikom je svotom HŽ, s obzirom na financijske mogućnosti, spreman sufinancirati gradnju podvožnjaka.
Na novinarsko pitanje Rogožar je opovrgnuo medijske napise o navodnom premještanju željezničkoga teretnog prometa iz Osijeka u Vinkovce. Rekao je kako je Osijek važna točka na 5C koridoru te da se može govoriti o organizaciji i racionalizaciji u sklopu tvrtke "HŽ cargo", ali ne o premještanju, i da nema mjesta panici.
Cargo promet ostaje u Osijeku sa 196 zaposlenih, a očekuje se porast prometa s 400 na 700 tisuća tona, rekao je Rogožar, dodajući kako HŽ na tom području želi razvijati i putnički promet.