Tim ulazno-izlaznim punktom omogućit će se spoj na cestu D-404, koja spaja središte Rijeke i riječku obilaznicu, i time najbrža izravna veza s hrvatskom mrežom autocesta. Na taj će se način ukloniti kamionski promet kojeg stvara kontejnerski terminal iz središta Rijeke te znatno pospješiti odvijanje prometa u gradu.
Na punktu će se izgraditi i zgrada sa sadržajima namijenjenim carini, policiji, zaštitarskoj službi i špediciji. Predviđeni rok gradnje je osam mjeseci.
Izgradnja izlazno-ulaznog punkta sastavni je dio druge faze proširenja kontejnerskog terminala na Brajdici. U sklopu druge faze je do sad pokrenuto nasipavanje radi produženja pristaništa za 328 metara i uređenja skladišno-manipulativne površine od oko 50.000 prostornih metara.
Ravnatelj Lučke uprave Bojan Hlača kazao je da će ovaj punkt djelovati na načelima schengenskog ugovora i to u punoj funkciji nakon ulaska Hrvatske u EU.
Radovi na Brajdici teku u skladu s ugovorenim rokovima, rekao je Hlača napominjući kako će se nastojati da dio operativne obale produžetka terminala bude u funkciji i prije punog završetka radova.
Cesta D-404, na koju će se spajati ulazno-izlazni punkt, trebala bi, po najavama, biti otvorena tijekom travnja, kazao je Hlača.
Ta cesta koja spaja središte Rijeke i riječku obilaznicu, duga nešto više od tri kilometra, već godinama stoji gotovo dovršena, ali zatvorena za promet.
(Hina) xdsil yds