Direktor Multibranda Davor Strineka kaže da je dosad 150 radionica pokazalo interes za uključivanje u klaster, a među njima su ovlašteni servisi za automobilske marke i neovlašteni servisi iz svih krajeva Hrvatske.
Svima njima promet je zbog krize i visokih cijena jako pao, pa se znatan dio popravaka i servisa obavlja na crno, kaže Strineka.
Prema neslužbenim procjenama, vrijednost crnog tržišta auto servisa u Hrvatskoj mogla bi biti i oko jedne milijarde kuna, a te usluge koriste uglavnom vlasnici vozila kojima je istekla garancija.
Uključivanjem u klaster radionice će dijelove nabavljati po najpovoljnijim cijenama i to originalne i zamjenske, a imat će i podršku u pregovorima s osiguravajućim i leasing kućama, pravno i financijsko savjetovanje, kaže Strineka.
Koristi za potrošače odnosno vlasnike vozila uključuju odvoz vozila na servis, procjenu cijene popravaka, ugradnju originalnih ili zamjenskih dijelova uz povoljne cijene te cijenu rada nižu od aktualne. Na sve ugrađene dijelove, kupac će dobiti garanciju.
Napominje da će cijena rada biti prilagođena lokalnom tržištu odnosno da će ovisiti o standardu i kupovnoj moći potrošača u pojedinoj regiji.
U planu je izdavanje kartica pomoću kojih će potrošači moći koristiti usluge mreže radionica.
Multibrand je hrvatska franšiza koja ima namjeru širenja na okolna tržišta, najavljeno je na konferenciji za novinare.