FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NFL: Green Bay Packersi osvojili Super Bowl

Autor: dhai
DALLAS/ZAGREB, 7. veljače 2011.(Hina) - Momčad Green Bay Packersa u nedjelju je osvojila svoj četvrti Super Bowl, naslov prvaka profesionalne lige američkog nogometa NFL, svladavši Pittsburgh Steelerse s rezultatom 31-25 na prepunom stadionu Cowboysa u Arlingtonu, u Teksasu.

To je nakon 14 godina prvi Super Bowl za Packerse koji su u doigravanje NFL-a ušli posljednjeg dana regularne sezone,s 10 pobjeda i šest poraza. Unatoč tome što su im davani izgledi od 10-1 za osvajanje naslova prvaka, nakon tri pobjede u gostima ušli su u finale gdje nijednom nisu prepustili vodstvo Steelersima, s rezultatima po četvrtinama: 14-0, 7-10, 0-7, 10-8.

'Quarterback' Packersa Aaron Rodgers, koji je proglašen najvrjednijim igračem utakmice - MVP, imao je tri dodavanja za 'touchdown'. Rodgers (27), kojemu je ovo tek treća sezona u kojoj je početni 'quarterback', dovršio je 24 od 39 dodavanja za 304 jarde bez izgubljene lopte.

Obrana Packersa također je dala ključan doprinos pobjedi, prisilivši Steelerse na gubitak tri lopte i zaustavivši njihov zadnji napad u posljednjoj minuti utakmice.

To je četvrti Super Bowl za Green Bay, nakon naslova prvaka NFL-a osvojenih nakon sezona 1968., 1969. i 1996.

Više od 100.000 gledatelja na novom stadionu Cowboysa, vrijednom 1,2 milijarde dolara, u poluvremenu je oduševio spektakularni nastup grupe Black Eyed Peas, kojoj su se pridružili i hip-hop i R&B superzvijezda Usher te Slash iz grupe Guns ‘n’ Roses.

Christina Aguilera napravila je veliki gaf na otvaranju spektakla, pjevajući američku himnu "The Star-Spangled Banner" s djelomice netočnim tekstom, a greške se podudaraju s onima koji je moguće naći na Wikipediji, izvijestili su američki mediji.

Budući da dodatni dio gledališta nije dovršen, oko 400 gledatelja s kupljenim ulaznicama nije pušteno na stadion, već su im trostruko nadoknađene cijene ulaznica od 800 dolara, a utakmicu su gledali u klupskim prostorijama na TV ekranu.

Super Bowl je tradicionalno najgledaniji događaj na američkoj televiziji, a očekuje se da je nakon rekordne gledanosti protekle NFL sezone, ovogodišnje finale premašilo prošlogodišnjih 106,5 milijuna TV gledatelja Super Bowla.

Većina TV reklama za Super Bowl, koje se uvijek očekuju s posebnim zanimanjem, ove je godine uglavnom razočarala, osim nekoliko kao što su Volkswagenov oglas za Passat s Darthom Vaderom, Motorolina reklama za Xoom tablet konkurenta Appleovom iPadu, te Audijeva reklama koja prikazuje bijeg iz zatvora.

Povoljne su reakcije zabilježene i za reklame za kamionet Chevy Silverado, gume Bridgestone, ta za pivo Budweiser sa scenografijom Divljeg zapada i Chryslerov oglas o ponovnom rađanju Detroita - Motor Citya, s pjevačem Eminemom u glavnoj ulozi.

(Hina) xdh ydgk

An unhandled error has occurred. Reload 🗙