YSL je za oglašavanje novog parfema angažirao putenu mladu glumicu Melanie Thierry koja izazovno pleše bosonoga, odjevena u dugu bijelu haljinu. U jednoj sekundi ljepotica prstom upire na unutrašnju stranu podlaktice i taj je potez ustanova protumačila kao poticaj na intravenozno uzimanje droge.
"Ocijenili smo da ženin pokret potiče na uzimanje droge. Stoga smo zaključili da je neodgovorno i neprihvatljivo distribuirati ga", objasnila je ASA (Advertising Standards Authority, britanska Agencija za elektroničke medije) i zabranila spot.
Protiv reklame u Velikoj Britaniji podneseno je 13 pritužaba. Modna kuća YSL tvrdi da je spot prikaz zdrave mlade žene "pune života koja izražava svoju seksualnost".
YSL već je imao nevolja s oglašavanjem, te je morao ime svog parfema Champagne promijeniti pošto ga je tužio proizvođač šampanjca, zaštićene robne marke.