Na međunarodnom 31. salonu turizma u Madridu, na kojem 166 država nastoji privući pozornost 200.000 posjetitelja i turističkih djelatnika, prvi put sudjeluje i Pakistan koji je do 2009. dovodio mnogo turista u svoje planine, no njihov je broj pao s porastom terorističke prijetnje.
Turistički djelatnici počeli su zato veliku kampanju za povratak turista na "planine koje su ljepše od švicarskih", navodi predstavnik pakistanske zrakoplovne kompanije u Španjolskoj koja organizira besplatna putovanja za velike španjolske trgovačke i modne kuće među kojima je Zara, zainteresirana za proizvodnju odjeće i obuće uz nisku cijenu rada.
Afrička država Zambija, smještena jugozapadno od turistički daleko poznatije Tanzanije, reklamira se kao "prijateljska i mirna zemlja, koja nije nikada ratovala". Zambiju je 2009., posjetilo 800.000 turista, a njezin su adut Viktorijini vodopadi, koje dijeli sa Zimbabveom, te očuvana priroda, bez komercijalne eksploatacije.
Kuvajt se na sajmu predstavlja kao država koja nije samo svjetski proizvođač nafte, već i zemlja "najljepših pustinja, čistog neba i prelijepih pješčanih plaža". Kuvajtski turistički predstavnik priznaje da se kod njih ne mogu konzumirati alkoholna pića, ali zato ima mnogo zabave u toj državi Perzijskog zaljeva u kojoj su "srpanj i kolovoz sasvim ugodni čak i pri temperaturi od 50 stupnjeva jer je klima suha, kao u raju".
Svake godine oko 700.000 turista posjeti Kuvajt koji planira u 15 godina povećati broj gostiju i postati opet financijsko i poslovno središte regije, što je bio prije iračke agresije.
Uzbekistan s 28 milijuna stanovnika godišnje privuče 1,3 milijuna turista no želi broj "povećati na 28 milijuna", navodi predsjednik Nacionalne turističke zajednice. Četiri uzbekistanska grada upisana su na UNESCO-ov popis svjetske kulturne baštine, a Uzbekistan planira učetverostručiti broj turista i reklamira se kao najbolje mjesto za "heliskijanje" (skijaši se helikopterom prebacuju na vrhove padina).