Kako se navodi u priopćenju HTZ-a, u tijeku je specijalizirani nautički sajam u Londonu, od sutra slijedi nastup u Utrechtu, dok se krajem tjedna hrvatska turistička ponuda predstavlja na sajmovima u Oslu i Beču, nakon toga slijede Stuttgart, Madrid, Bratislava, New Delhi, Ljubljana, itd.
Zbog funkcionalnosti te racionalnosti, Hrvatska turistička zajednica je odlučila u većoj mjeri zadržati izgled i koncept hrvatskog štanda iz 2010. godine. U vizualnom rješenju štanda i dalje će se isticati hrvatski logo, slogan "Mediteran kakav je nekad bio" i web stranica, a prilagođeni pojedinim tržištima, naglašavaju iz HTZ-a.
Glavni ured HTZ-a je nositelj organizacije i koordinator nastupa kako bi cjelokupan izložbeni prostor bio skladno izrađen, poštujući sve usvojene vizualno-komunikološke konstante hrvatskog turizma. Ovakvim konceptom pružena je mogućnost zakupa štanda svim zainteresiranim subjektima u turizmu, a HTZ-u omogućeno da na jednom mjestu prezentira raznoliku hrvatsku turističku ponudu, navodi se u priopćenju.