FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Predstavljena knjiga B. Vukonića "Turizam-Budućnost mnogih iluzija"

Autor: tmis
ZAGREB, 6. prosinca 2010. (Hina) - Turizam postiže onoliko uspješne rezultate koliko mu se šansi pruži, a šanse se ne stvaraju same po sebi nego se kreiraju, ali i dopuštaju, jedna je od poruka iz danas predstavljene knjige autora Borisa Vukonića "Turizam-Budućnost mnogih iluzija".

Ne smatrajući da je turizam iluzija, pogotovo ne u očima samih turističkih djelatnika, nego mnogo više u očima i očekivanjima drugih, Vukonić u svojoj novoj stručnoj knjizi propituje i utjecaj povijesnih te sadašnjih događaja na dosadašnji razvoj turizma ostavljajući čitateljima da sami zamisle kakva bi mu mogla biti budućnost. Pritom im naznačuje da će turizam imati još mnogo vremena i prilike dokazati svoje objektivne mogućnosti i zablude, ali i da za razvoj turizma treba voditi računa o njegovim ukupnim utjecajima na društvo u kojemu se razvija.

Istaknuvši na predstavljanju knjige u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) i da se za opstojnost turizma u budućnosti ne treba puno brinuti, Vukonić je kazao da će turizam sigurno i dalje ostati važan sadržaj života ljudi, ali će se uslijed velikih promjena u svijetu, posebno tehnoloških, u budućnosti drugačije putovati i odmarati. Nove tehnologije i razvoj usmjerit će turiste i u nove kutove svijeta, do sada turistički neotkrivene, čime će se 'rasteretiti' sadašnje poznate destinacije, među kojima je primjerice i Sredozemlje.

Vukonić, dugogodišnji profesor na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu, turistički znanstvenik i svjetski putnik te osnivač zagrebačke Visoke poslovne škole Utilus, istaknuo je i da mu je ovo vjerojatno zadnja opširna knjiga.

Izdavač knjige je tvrtka Plejada, čiji je direktor Igor Ranić uvjeren da će nova Vukonićeva knjiga imati čitatelje s obzirom da u Hrvatskoj nedostaje stručne turističke literature.

Publicist i dugogodišnji novinar Ante Gavranović predstavljajući knjigu kazao je da je turizam u zadnjih 50-ak godina postao veliki biznis od kojeg su mnoge zemlje popravile svoju platnu bilancu. Kreatorima turističke politike poručio je da u smišljanju modela razvoja trebaju voditi računa da budu zanimljivi, ali i da poštuju identitet nacije, prirodno te kulturno-povijesno naslijeđe, kao i potrebe stanovništva i turista koje nisu iste kao jučer.

(Hina) xtam yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙