Festival, čiji je organizator Wine&Gastro Academy Zagreb, prilika je da se najbolja hrvatska maslinova ulja predstave i približe najširoj publici, istaknuto je na današnjoj konferenciji za novinare.
Kustos Festivala Leopold Botteri kazao je kako je zahvaljujući festivalu postignut cilj da potrošači kupuju hrvatsko maslinovo ulje i da su ga spremni platiti više od uvoznog ulja.
To jasno potvrđuje da su potrošači prepoznali kvalitetu domaćeg maslinovog ulja i da vjeruju domaćim proizvođačima, istaknuo je.
Dražen Miloloža iz Hrvatske gospodarske komore (HGK) naglasio je nužnost povezivanja proizvođača i turizma, odnosno prodaje domaćeg maslinovog ulja kroz turizam.
Mišljenja je kako treba raditi na povećanju izvoza maslinovog ulja, posebice u zemlje regije, ali i u Skandinaviju, Veliku Britaniju i druge.
U Hrvatsku se godišnje uveze 1.800 tona maslinovog ulja, a izveze tek 350 tona, kazao je te naglasio važnost mijenjana tog trenda.
I Milo Sršen iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ) istaknuo je važnost promocije domaćih proizvoda. Kazao je kako će HTZ i u 2011. nastaviti raditi na posebnoj afirmaciji vina, maslinovih ulja te gastronomiji jer se na taj način želi popularizirati Hrvatska kao zemlja odličnih vina, maslinovih ulja itd.
Tijekom Festivala, koji se održava u zagrebačkom centru Kaptol, posjetitelji će moći besplatno degustirati vrhunske domaće proizvode - maslinova ulja, vina i ostale gastro delicije.
Također će se održati i edukativne izložbe na temu maslina i vina, predavanja o maslinovim uljima kao i "cooking show" u kojem će poznati hrvatski kuhari, udruženi sa maslinarima, pripremati jela s maslinovim uljima.