Kalendar koji je izradio njemački proizvođač sportskih automobila Porsche, proizveden je u pet primjeraka, jedan za svaki kontinent. Primjerak koji se prodaje u Harrodsu jedini je raspoloživ u Europi.
Kalendar je ustvari golemi kvadar visok 1,75 m, a iza 24 prozorčića umjesto čokolade kriju se luksuzni Porscheovi proizvodi.
U jednom od prozorčića je sat po cijeni od 100.000 eura (140.000 dolara), u drugom par sunčanih naočala izrađenih od zlata, a u trećem puceta za manšete. Skuplji darovi poput kuhinje i broda dugog 8,5 m naslikani su na osvijetljenim pliticama.
Odgovarajući na pitanje je li kalendar u Božićnom duhu, glasnogovornik Harrodsa je rekao: "Obraćamo se svim kupcima, onima koji žele plišanog medu za 25 funta (29 eura), ali i onima koji žele proizvod za milijun dolara kao što je ovaj".
Harrods, utemeljen sredinom 19. stoljeća, ove godine je kupila katarska tvrtka. Ta najveća robna kuća u Londonu prodajne površine 90.000 četvornih metara, nudi najraznovrsnije luksuzne proizvode, od najboljeg kavijara beluge, preko 350 vrsta sireva, do "visokokvalitetnih mirisa".