Europljani, njih 94 posto, žele potrošiti na nešto "korisno": 81 posto ih predviđa kupiti darove za manje ljudi, 77 posto potražiti jeftinije darove, a 84 posto prednost daje sniženjima. Najviše će se darovati kozmetika i čokolada. Za djecu, 49 posto roditelja želi darovati edukativne darove, kako bi "pripremilo svoju djecu na suočavanje s teškom budućnošću".
Francuzi najviše izražavaju svoj pesimizam u odsustvu očekivanog gospodarskog rasta: 62 posto ih misli da je njihova zemlja u recesiji i prvi put gube povjerenje u sigurnost zaposlenja.
"Francuzi su razumno smanjili proračun za proslave za 4 posto u godinu dana i on sada iznosi 605 eura", kaže Antoine de Riedmatten, dužnosnik Deloittea. Najviše će stegnuti pojaseve Grci (-21 posto), čiji troškovi za Božić će se prosječno svesti na 410 eura a Luksemburžani će potrošiti najviše s 1200 eura.