Jedanaesta konferencija Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) okupila je dosad rekordnih 400 sudionika, a stručni žiri HUOJ-a odabrao je pobjednike u pet kategorija, priopćeno je iz HUOJ-a.
U kategoriji Odnosa s javnošću u javnom sektoru pobijedila je edukativno-informativna javna akcija "Zajedno protiv raka". Među velikim tvrtkama, u kategoriji Odnosa s javnošću u poslovnom sektoru, nagradu je osvojio projekt "Obilježavanje 60. obljetnice Ericssona Nikole Tesle", a među malim i srednjim tvrtkama projekt Miss Meghan u Hrvatskoj.
U kategoriji Društveno odgovorno poslovanje nagrada je pripala projektu "10 godina Vipneta", a u kategoriji interne komunikacije Komunikacijskom priručniku Zagrebačke banke.
Priznanje za komunikatora godine, osobe iz javnog života koje su se tijekom prethodne godine istaknule u komunikaciji s javnošću, dobili su roditelji Luke Ritza - Suzana i Reno Ritz. U obrazloženju žirija HUOJ-a navodi se kako su "Suzana i Reno Ritz i u najtežoj životnoj situaciji, nakon gubitka djeteta, pokazali kako se djelovanje i komunikaciju može okrenuti u pozitivnom smjeru". "Umjesto u ljutnju, gnjev i ogorčenost, svoju bol i tugu usmjerili su u aktivan društveni angažman na području rješavanja nepobitnog problema našeg društva – nasilja među mladima", ističe se.
Konferencija HUOJ-a održana je pod visokim pokroviteljstvom predsjednika Republike Ive Josipovića u zagrebačkom kinu Europa, a ugostila je brojne ugledne svjetske i domaće predavače. Organizirana su i dva okrugla stola "Društvena odgovornost tvrtki u doba recesije" i "On line revolucija u praksi - pogled iz regije". U sklopu konferencije predstavljena je i 11. knjiga u izdanju HUOJ-a "Mjerenje i evaluacija u odnosima s javnošću", urednika Ane Tkalac Verčič, Dejana Verčiča te Betteke van Ruler.