Usprkos ekonomskoj krizi koja se još uvijek osjeća na 'Otoku', 20 premierligaša je od reklama na dresovima zaradilo 128 milijuna eura, što je 44 milijuna eura više nego sezonu ranije. Njemački klubovi su zaradili 118.5 milijuna eura, što je porast od 10 milijuna eura u odnosu na godinu dana ranije. Klubovi iz Serie A su na trećem mjestu sa 65.9 milijuna eura, a zatim slijede francuski Le Championnat sa 58.8 milijuna eura, španjolska Primera sa 57.5 milijuna, te nizozemska Eredivisie sa 42 milijuna eura.
Serie A je jedina od liga petica koja bilježi minus u odnosu na sezonu ranije i to za osam milijuna eura. Ponajviše jer su Lazio i Fiorentina još uvijek bez glavnog sponzora.
"Ova studija je pokazala kako kompanije polako izlaze iz krize i ulažu sve više novca u nogomet," kazao je direktor Sport+Markta Gareth Moore, te dodao kako su najveći sponzori klubova telekomunikacijski tvrtke, kladioničarske kuće i pivovare.
"To je posljedica liberalizacije tržišnih zakona za kladionice. Vjerujem kako će njihove reklame uskoro osvanuti i na dresovima francuskih , a u skoroj budućnosti možda i njemačkih klubova," dodao je Moore.