"Stotine vlakova ispalo je iz prometa a mnogi vlakovi još uvijek kasne i po nekoliko sati", priopćeno je iz sjedišta Njemačke željeznice (Deutsche Bahn). Iako je štrajk, kako kod Njemačkih željeznica, tako i kod privatnih željezničkih prijevoznika bio usredotočen na lokalni željeznički prijevoz, obustave rada u jutarnjim satima prouzročile su i velike smetnje u ostatku željezničkog prometa.
Najgora situacija zabilježena je u najmnogoljudnijoj njemačkoj saveznoj pokrajini Sjevernoj Rajni-Westfaliji. Ondje su, zbog toga jer su mnogi umjesto vlakom na posao krenuli automobilom, zabilježeni i rekordni zastoji na autocestama. U utorak poslijepodne zabilježeno je više od 125 kilometara zastoja na cestama u toj saveznoj pokrajini.
U međunarodnom željezničkom prometu najviše problema zabilježeno je na linijama prema Francuskoj i Švicarskoj.
Sindikati, koji traže izjednačavanje plaća između državnog i privatnog sektora, zadovoljni su postignutim učinkom.
"Mi smo s malo ljudi postigli mnogo", rekao je predstavnik sindikata Transnet Michael Klein.
Rješenje sukoba zbog izjednačavanja plaća željezničara iz privatnog sektora s onima njihovih kolega koje rade za državnu Njemačku željeznicu, zasada nije na vidiku jer privatne željezničke kompanije odbijaju povisiti plaće.
Jedan dio njemačkog željezničkog prometa, prije svega u lokalnom i teretnom segmentu, već se nekoliko godina nalazi u rukama privatnih tvrtki.