Natječaj je danas objavljen u elektroničkom oglasniku javne nabave na web stranicama Narodnih novina, sutra će biti objavljen i u dnevnom tisku, a kako je u telefonskoj izjavi za Hinu objasnio ministar turizma Damir Bajs otvoren je i za domaće i za strane ponuditelje.
Prema objavi na on-line oglasniku javne nabave procijenjena vrijednost tog posla je nešto malo više od 4 milijuna kuna, a koliko će točno Ministarstvo za to izdvojiti ovisit će o pristiglim ponudama, naglasio je ministar.
Posebno napominje da je taj natječaj (za nabavu usluge, izrade razvojno-istraživačkog projekta Glavni plan i Strategija razvoja turizma Republike Hrvatske) objavljen temeljem rada posebnog Povjerenstva sastavljenog od predstavnika Ministarstva te strukovnih udruga u turizmu.
Dodaje i da su u Ministarstvu temeljem usuglašavanja stavova predstavnika javnog i privatnog turističkog sektora uskladili projektni zadatak izrade spomenute strategije koja bi nakon ulaska Hrvatske u Europsku uniju trebala biti usklađena i sa strategijom razvoja turizma EU-a.
Hrvatska je do sada imala Strategiju razvoja hrvatskog turizma do 2010., čija je finalna verzija definirana u rujnu 2003. i koja iznosi viziju razvoja turizma na cijelom području Hrvatske precizirajući deset strateških ciljeva ključnih za realizaciju te vizije. Tih deset strateških ciljeva su bili uređenje vlasničkih odnosa i okončanje procesa privatizacije hotela; konkurentnost Hrvatske na međunarodnoim tržištu kapitala; donošenje prostornog plana razvoja hrvatskog turizma u svrhu očuvanja atraktivnih prirodnih resursa, pokretača razvoja i poticanja održivog razvoja turizma; trajna zaštita, implementacija i poštivanje visokih ekoloških standarda te dugoročno održiva valorizacija turističkih potencijala; edukacija managementa i svih zaposlenih u turizmu; izgradnja prometne infrastrukture i optimalna organizacija prometa u službi turizma te podizanje kvalitete pratećih sadržaja na prometnim pravcima i terminalima; razvoj cjelovite ponude turističke destinacije; podizanje razine kvalitete svih smještajnih kapaciteta, osnovnih i komplementarnih te prilagođavanje kriterija kvalitete međunarodnim standardima; ulazak poznatih međunarodnih hotelskih brendova na hrvatsko tržište; te efikasnija distribucija i korištenje suvremenih trendova komunikacije i marketinga.