Utvrđeno je također da je zrakoplov prije pada načinio sedam ili osam krugova iznad mjesta na koje je pao. To upućuje na mogući ulazak u oblak i dezorijentaciju pilota, a moglo bi upućivati i na razloge za naprezanje lima, rekao je Vodanović.
Utvrđeno je također da je zrakoplov zajedno s pilotom, putnikom, gorivom i svim stvarima bio teži od dopuštene težine od 450 kilograma. Koliko je bio teži te može li to uzrokovali zamor i lom materijala do pucanja krila, također treba utvrditi, i to u suradnji s češkim proizvođačem - tvrtkom "Jihlavan Airplanes".
Metal i mjesto loma analizirat će se u laboratorijima zagrebačkog Fakulteta strojarstva i brodogradnje.
Smisao tehničke istrage jest utvrditi okolnosti koje mogu uzrokovati tehničke probleme i nesreću te o tim spoznajama preko Međunarodne organizacije za civilno zrakoplovstvo (ICAO) obavijestiti sve mjerodavne kako bi se pri gradnji budućih letjelica i u propisima vezanim uz njih spriječilo ponavljanje nesreća kojima su uzroci poznati, rekao je Vodanović.
(Hina) xvhor yvkn