Po njezinim procjenama izvoz je u 2006. smanjen na približno 54 milijuna litara ali se zarada zbog više cijene flaširanih vina zadržala na visokih 66 milijuna eura, objavio je čelnik OWM-a na odlasku Michael Thurner.
Najveći su ljubitelji austrijskih vina Britanci koji su za litru plaćali u prosjeku 17,6 eura. Podjednako ohrabruje prodaja vina u Japanu kamo su austrijski proizvođači u 2006. izvezli ukupno 100 tisuća litara po prosječnoj cijeni od 9,7 eura po litri.
Glavno izvozno tržište za austrijska vina i dalje je ono njemačko na koje otpada 67 posto ukupnog izvoza.
U sljedećoj godini austrijski vinari polažu velike nade u prvom redu u američko i švicarsko tržište na kojima bilježe postojani rast izvoza. Izvoz na rusko tržište bio je u 2006. obilježen administrativnim preprekama koje su austrijskim tvrtkama gotovo onemogućile poslovanje u toj zemlji.
U 2007. Austrija namjerava usmjeriti svoje marketinške napore na zemlje gdje su njezina vina već stekla određenu reputaciju i ne planira prodor na nova tržišta poput kineskog ili indijskog, najavio je novoimenovani čelnik OWM-a Willi Klinger.