Od ukupnog iznosa bruto premija iz prvih jedanaest mjeseci ove godine na neživotna se osiguranja odnosilo 5,58 milijardi kuna, a životna 1,88 milijardi kuna.
Najveći udio u ukupnom iznosu zaračunate bruto premije, 36,88 posto, ili 2,75 milijardi kuna, na kraju studenog imalo je Croatia osiguranje.
Ipak, udio najvećeg hrvatskog osiguravatelja u ukupnoj premiji je na kraju studenog lagano smanjen u odnosu na kraj listopada kada je imao udio od 37,49 posto.
Slijede Euroherc, s ukupnom premijom od 850,5 milijuna kuna (i to samo u neživotnom osiguranju), što čini tržišni udio od 11,39 posto, te Allianz, koji je s premijom u iznosu od 772,1 milijun kuna u prvih jedanaest mjeseci zauzeo 10,34 posto hrvatskog osiguravateljskog tržišta.
Croatia osiguranje je u prvih jedanaest mjeseci držalo primat na tržištu neživotnih osiguranja, sa zaračunatom bruto premijom u iznosu od gotovo 2,5 milijarde kuna ili 44,63 posto ukupne premije u tom segmentu tržišta. Tome treba dodati i 57,11 milijuna kuna (1,02 postotni udio) premije Croatia zdravstvenog osiguranja.
Slijede Euroherc čiji je udio u ovom segmentu tržišta iznosio 15,23 posto, te Jadransko osiguranje, sa 564,75 milijuna kuna premije ili 10,11 postotnim udjelom.
U životnom osiguranju pak prvo mjesto na kraju studenog zauzima Allianz s premijom u iznosu od 287 milijuna kuna i udjelom od 15,27 posto.
Croatia osiguranje je s premijom u iznosu od gotovo 260 milijuna kuna i 13,83 postotnim udjelom zauzelo drugo mjesto, a na trećem je Grawe osiguranje, koje bilježi 216,48 milijuna kuna zaračunate bruto premije te udio na tržištu životnih osiguranja od 11,52 posto.
Udio veći od 10 posto (10,11 posto) u ovom segmentu je na kraju studenog imalo i Merkur osiguranje, s premijom u iznosu od 189,7 milijuna kuna, dok je Zagreb osiguranje na petom mjestu, s premijom od 166,15 milijuna kuna te udjelom od 9,89 posto.