Kako je istaknula autorica izložbe Biserka Rauter Plančić, riječ je djelima koja obuhvaćaju razdoblje od londonskih i pariških veduta do najplodonosnijeg razdoblja s romantičnim prizorima Zagreba.
Kirinovi crteži, grafike i ulja posvjedočit će o europskim dosezima toga samozatajnoga i nedovoljno valoriziranoga umjetnika koji je dao velik doprinos osamostaljenju grafičke umjetnosti i tehnika u našoj sredini, istaknula je autorica izložbe.
U samoborskom muzeju daleke 1956. održana je Kirinova prva samostalna izložba. Izložio je slike sa samoborskim motivima, njih 54, među kojima je bilo najviše ulja i akvarela. Zavičajnost od koje je sazdan likovni izričaj većine hrvatskih slikara prve polovice prošloga stoljeća u Kirinovo je stvaralaštvo tada ušla na velika vrata, rekla je autorica izložbe.
Kako je istaknula, da je tada krenuo prema krajoliku s više ambicija, njegovo slikarstvo dosegnulo bi vrhunce jednake onima koje je dosegnuo ilustracijama u opremi knjiga, kojima u prvoj polovici 20. stoljeća nije bilo premca u Europi.
U ovoj retrospektivi velika je pozornost pridana Kirinu-ilustratoru, koji je intenzivno ilustrirao književne tekstove, poglavito one za djecu. Pamti se njegov zahtjevni i višegodišnji rad na slikanju prizora za Andersenove Priče I. i II. Prvo izdanje priredio je Vladislav Kušan a izašle su u nakladi "Naša djeca" 1959. godine. Vladimir Kirin oslikao je i pet albuma narodnih nošnji i plesova bivše države, te dva albuma razglednica.
Kirinovo djelo traje, a retrospektivnom izložbom Galerija Klovićevi dvori ispunila je dug struke i kritike prema tom umjetniku, pokazavši javnosti to jedinstveno i opsežno djelo, istaknula je na otvorenju Biserka Rauter Plančić.
Izložba će biti otvorena do 11. veljače.