Moda posjetnica kućnih ljubimaca dolazi iz Japana i Sjedinjenih Država, a ove je godine zahvatila i Italiju. Prva koja je nanjušila novi trend je Sabrina Corradini, vlasnica milanske modne marke "Platinum Dog". Platinum Dog, u skladu sa svojim imidžom proizvođača superluksuzne robe za kućne ljubimce vlasnika koji ne pitaju za cijenu, nudi životinjske posjetnice s lisnicom od krokodilske kože.
Kao i na svakoj posjetnici nekoga tko drži do svog ugleda i na psećim se posjetnicama nalazi slika životinje, njezino ime ali i podaci o vlasniku.
"U društvu u kojem ima sve više samaca u potrazi za srodnom dušom i četveronožni prijatelj je prilika da se nađe pravi partner a posjetnica je točna udica za upoznavanje", objašnjava milanska modna stilistica.
No, Božićna pretjerivanja oko kućnih ljubimaca ne staju na tome. Mnoga gospoda ovih dana od Platinum Doga naručuju, primjerice, ogrlicu od bijelog zlata i dijamanata za četveronožnog ljubimca identičnu onoj koju su kupili za vlasnicu. Gospođe, pak, očito pažljivije sa svojim novčanicima, naručuju kaputiće od kašmira u boji i stilu kaputa kupljenih za sebe.