Elektronski nosači reklama u boji bit će postavljeni na mjesta na kojima uobičajeno stoje papirnate reklame na stijenkama unutar nekih vagona Yamanotea, iznimno posjećene kružne linije Tokija.
Eksperiment će trajati oko mjesec dana.
Tridesetak oglašivača sudjelovat će u tom testu koji predstavlja premijeru u Japanu.
Ekrani će predstavljati dvominutne sekvence u kojima će se redom pojavljivati reklame u obliku fiksnih slika.
Elektronski papir poseban je jer nudi rezoluciju blisku tisku, a energiju troši samo u trenutku promjene reklama, za razliku od ekrana s tekućim kristalima ili sustava s diodama.
Tvrtka JR East koja upravlja s gotovo 1800 željezničkih postaja na istoku Japana i prevozi svakog dana 16 milijuna putnika, želi usavršiti svoje brojne reklamne prostore u vlakovima i na postajama koristeći nekoliko tipova novih tehnologija.
Već je postavila video ekrane u vlakovima koji voze na nekoliko gradskih linija i testira instaliranje velikih reklamnih ravnih ekrana na svim željezničkim stanicama.